ااااااه ،،!!!
...................
اه من ظلم ... الناس ليا ...
باعوا كتير .. و اشتروا فيا
كل ما يغلطوا .. كنت بسامح
و يجيبوا ... الحق عليا
نسيوا ان الدنيا ... ليها آخر
فى ناس عنها .. بتتا خر
وشوش و مسيرها .. ح تتقابل
و بنبقى فى لحظة .. حاجة تانية
وجيت للدنيا ... فاكرها أمان
عملت الخير .. و بقيت انسان
و ياما عديت .. على الأحزان
و قولت .. مسيرها تتغير
داريت جرحى .. و اختارت أعيش
جريت على ناس .. ما تعرفنيش..
فى ناس ظالمة. ،،، ما رحمتنيش
لقيت صورة ،،، بتتكرر
أروح منك ،،، يا دنيا لفين
بعيش ساعة .. و أموت ساعتين
قوليلى الخير .. هاييجى منين
مدام الناس .. بقت ظالمة
يفوت العمر .. و يعدى
فى ناس تاخد .. و ناس تدى
و عايش فى الحياة .. وحدى
و ربى ... خلقنا بالكلمة
بقلمى📝 / ياسر عبد الحميد
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق