الاثنين، 28 أغسطس 2017

الشاعر ،، ياسر عبد الحميد

ااااااه ،،!!!
...................

اه من ظلم ... الناس ليا ...

باعوا كتير .. و اشتروا فيا

كل ما يغلطوا ..  كنت بسامح

و يجيبوا ... الحق عليا

نسيوا ان الدنيا ... ليها آخر

فى ناس عنها .. بتتا خر

وشوش و مسيرها .. ح تتقابل

و بنبقى فى لحظة .. حاجة تانية

وجيت  للدنيا ... فاكرها أمان

عملت الخير .. و بقيت انسان

و ياما عديت .. على الأحزان

و قولت .. مسيرها تتغير

داريت جرحى .. و اختارت أعيش

جريت على ناس .. ما تعرفنيش..

فى ناس ظالمة. ،،،  ما رحمتنيش

لقيت صورة ،،، بتتكرر

أروح منك ،،، يا دنيا لفين

بعيش ساعة .. و أموت ساعتين

قوليلى الخير .. هاييجى منين

مدام الناس .. بقت ظالمة

يفوت العمر .. و يعدى

فى ناس تاخد .. و ناس تدى

و عايش فى الحياة .. وحدى

و ربى ... خلقنا بالكلمة

                       بقلمى📝 / ياسر عبد الحميد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق